Lever och andas!

 2013-11-03    13:02:04   av:paws
Yep, jag lever fortfarande! Flygningen gick jättebra, satt och pratade med en kille från Argentina under resan och såg lite filmer, vilket var trevligt! Träffade folket första dagen och gick och la mig direkt nästan då jag fick chansen.

Nej jag är inte jetlagged tack vare att jag somnade så tidigt och är en nattuggla hemma, så det funkar jättebra!

Arbetskamraterna är sjukt trevliga också, så vi har det kul tillsammans medans man jobbar så svetten rinner.

Japan är helt galet också, inget riktigt som jag hade tänkt mig! Både positivt och negativt, längtar tills jag får en dag ledigt så jag kan utforska Gotemba & Tokyo. Åkte igenom Tokyo påvägen hit, och det såg helt fantastiskt och helt jävla insane ut!

Over and all, ska dö lite i matkoma efter att ha käkat på Coco's, updaterar mer en annan dag!



Regular afternoon, jättebilligt! Dango (de färgade bollarna) kostar runt 12:-, och Fanta Grape (halvliter) går på typ 8-9:-, så sjukt billigt med mat/sweets osv!



Shizouka! En del iaf.

har mer bilder på mobilen men inte sladden att lägga upp dem på datorn, så de får bli till en annan gång ♥
 



 Tina

Då kanske du inte behöver Marabou ;)

Svar: ..... I miss Marabou.
Paulina

 2013-11-04    12:02:07
 Chelle

not jelly of all that food. not at all. especially not the dango. nope. vad får dig till att tro det. /sobs och vad är det för bröd???????

Svar: Fast jag vill ha Mitarashi dango, vanlig dango är så bland :C Ingen aning, platsigt bröd med typ custard in it!
Paulina

 2013-11-06    03:21:27     URL: http://underthesamesky.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?