I'm alive!

 2013-11-10    13:10:06   av:paws
Sådär. äntligen tillbaka till the Riding Club! Har varit på tävling som groom hela helgen, lite skönt att komma tillbaka också! Varit en väldigt intensiv helg, så glad att den är över just nu kan man säga. Djurhållningen här är så annorlunda till skillnad från hemma, kan säga att jag saknar svenska hästar, även hästarna jag inte gillar just nu.

På tisdag är jag ledig igen, då ska jag fara in till Tokyo (ensam!!) och kika runt där lite, får se om de blir Akihabara då eller senare, struntar i sömn och kör på att vila nästa vecka eller dylikt istället!


Lower Baba (paddocken)


Doughnuts that we're gonna devour tought!!
 
Utsikten över Gotemba!
 
Best dessert ever, sweet potato!

Calpis, my new best friend.

Max!

King, redo för att tävla!

Stora paddocken där de hade hoppningen
 
Mt. Fuji från tävlingsstallarna i soluppgången!

Redo att åka hem från tävlingen igen.


 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?