10 sanningar om Boss.

 2011-09-30    15:28:40   av:paws

1. Jag älskar allt som har mest ost att göra, förutom cheesecake som jag hatar.
2. Jag spenderar helst en fredag/lördagkväll i stallet.
3. Sport är ett riktigt stort intresse hos mig, har prövat på en massa olika (allt från balett till fotboll.) Med fotbollslaget tog vi många fina segrar och placeringar, men mitt hjärta var alltid hos hästarna vilket jag bestämde mig för att satsa helhjärtat på då jag var runt 10-11 år.
4. Jag är varmblodig, har runt 38'C i normaltemp, klarar vintrarna utmärkt men klarar inte varmt väder..
5. Jag har riktigt svårt att lita på folk, jag kan komma överrens med rätt många, men säger inte mycket personligt. Endast 2 personer vet nästan allt om mig; har inte planerat att det ska bli fler heller.
6. Är mer utav en ensamvarg även ifall jag gillar att prata med folk och umgås, trivs bäst ensam eller med en annan person.
7. Jag har ett riktigt superdåligt självförtroende, önskar varje dag att jag såg bra ut. Jag beter mig inte som det då jag inte gillar att pesta folk med det; jag har accepterat att det inte går att ändra på och får leva med mig själv fasten jag önskar att jag kunde ändra på det. Nej, jag gillar inte heller komplimanger, jag avböjer folk som vill komplimentera mig.
8. Min pappa var den so introducerade mig för spel, började med att spela Yoshi's Island till Supernintendo då jag var riktigt liten, och sedan dess har jag varit fast, och det spelet tillhör även min samling av favoritspel.
9. Böcker har alltid varit ett av mitt stora intresse, idag läser jag bara böcker på engelska, klarar inte av svenska översättningar.
10. Jag vart kallad Batman på gymnasiet tack vare ett skämt, men kallas det idag tack vare mitt stora intresse för superhjälten.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?