Shrugs shoulders.

 2011-10-09    02:32:55   av:paws
Månaderna har verkligen flugit förbi, och tänka sig, lite mer än en månad kvar tills jag fyller år.. Jag som tyckte nyss att det var över ett halvår kvar. Mina önskelistor blir bara mindre och mindre för varje år, jag önskar mig inget längre, jag har allt jag vill ha.. Dock så kan man säga att ju mer de "krymper" ju dyrare blir sakerna. Detta år önskar jag mig tre saker; Pengar, en Symaskin och en ny Kamera.. Kan ju inte påstå att de två sista är billigt på något sätt.
Behöver jag dem? Ja.
Symaskinen behöver jag dels till att fixa kläder, och dels till att sy cosplays och egna kläder man kan ha i vardagen (så jävla kräsen på den punkten.)
En Kamera för att jag har nästan alltid med mig kameran till stallet, väldigt bra för att filma och sedan se, vad ska jag bättra på osv, så den måsta ha filmfunktion.
Pengar - tja, jag är en krävande människa, pengar i stora lass tack!


Skulle jag verkligen inte tacka nej till...
 emelie

Smart med symaskin!

 2011-10-10    14:35:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?