trött..

 2011-12-12    20:13:31   av:paws
Idag har jag knappt gjort någonting alls! Känns skönt efter att ha stressat rätt mycket den senaste veckan med allt och inget.. Så idag tog jag det mest lugnt. Vi kom ut i stallet för att skritta lite på lillFinken, men hans högra öga var väldigt svullet, och han kunde knappt öppna det. Vi fick ta saltlösning och göra rent det lite, och det vart lite bättre sen. Så medans mamma mockade så masserade jag honom rätt mycket med gummiskrapan, vilket han älskar!

Så han fick ta det lugnt idag, förhoppningsvis är han bättre imorn, och ifall ingen storm kommer så ska vi iväg och träna! Imorn kommer även en annan person hem som vi ska ringa, vem det är och varför berättar jag senare, just nu är det lite utav en hemlis ;)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?