hej och hå.

 2011-12-29    01:12:41   av:paws
Jag har helt plötsligt, från näääästan ingenstans kommit på att min uppdatering under lovveckorna kommer vara väldigt låg. Jag har annat för mig än att sitta vid datorn, och jag har helt enkelt inget intresse att göra det heller! Vill hellre vara social och göra annat nu medans jag kan, tror nog de flesta kan känna igen sig i det ;)

Red ut med Lisa idag, vi busade lite i skogen och galopperade, skrittade och travade upp för backarna, båda hästarna var lite busiga och fulla av liv, även Ford brallade lite då vi var ute, och Finken såklart också, för att uttrycka sin lycka över att vara ute! Han tycker det är så tråkigt att gå inne i ridhuset, och man verkligen känner hur glad han blir av att gå ute.

Lite feg är han att gå först, men går han bakom något så går han fram överallt, och med glädje! Han tyckte dock Ford gick lite sakta i nedförsbackarna, så han dregglade lite på hans reflexländtäcke, annars skötte sig båda utmärkt!

Imorn blir det att ta det lugnt, och på fredag blir det dressyrträning!

tjingtjong.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?