Fantastiskt

 2011-12-17    12:27:38   av:paws
Jag lyckades somna inatt, fast det var ju inte påengång, inte var jag trött heller.. Vaknade tidigt och kunde/ville inte somna om. Jag känner ingen trötthet eller något just nu, känns som alla känslor stängts av och jag är bara tom. Det är så annorlunda mot mig, som alltid känner känslor, som alltid har det till övers. Fast jag orkar inte bry mig heller, jag känner mig bara så less på allt.

Idag blir det Erikslund för storshopping på Citygross, fast först blir det fodring i stallet och ridning! Hoppas på att stallmötet är idag, eller det ska ju vara så snart som möjligt, vet bara inte när.

Sen ikväll ska jag antagligen spela Zelda; Twilight Princess eller Dead Space.. Jag har inte bestämt mig ännu, svårt val.. Tror nog det blir Zelda, måste fortsätta och klara ut det once again, även om jag hatar slutet hahaha.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?