Bra start..

 2011-12-09    14:37:00   av:paws
Vaknade tjugo i sju idag, av mig själv, utvilad! Igår gick jag från klockan 2 till klockan 10 som en zombie, ville bara sova för jag var så trött, men kör jag en powernap eller sover tidigt så kommer jag vakna helt utvilad efter ca 2 timmar..



Hade lektion från 10.15-13.00, sen gick jag på stan för att se efter lite fler julklappar. Hittade en till moster på Body Shop, och en "tidig julklapp" till mig, eyemakeup remover från Clinique, egentligen en mer behövlig sak då jag kör med vattenfast smink (det enda som får mina ögonfransar att hålla sig uppe, tack vare att dem är så långa och tjocka.) Så jag kan tvätta av mig sminket utan att dra med alla ögonfranskar på köpet, nice!
Jag gillar märket Clinique, det är bra saker, dock så är det rätt dyrt, men prisvärt.

Ikväll blir det stallet, Finkelilinkus får vila idag, kan han nog behöva efter en hård vecka!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?