Bio..

 2011-12-16    23:39:42   av:paws
Var på bio idag med Elina och Dea och såg Sherlock Holmes, A game of shadows.. Jag älskade den! Den hade vissa moments i filmen som var roliga, men relativt invecklade skämt, kände mig som ett retard då jag satt och skrattade för mig själv då igen annan gjorde det, men who cares, jag hade kul i alla fall!
Imorn blir det shopping, ridning och förhoppningsvis stallmöte, har sovit 1 timma inatt, är pigg och inte alls trött, kommer nog inte sova något inatt heller. Vintern förstör mina sömnrutiner. Förra jullovet sov jag nog 6h på en vecka, knappt 12 på två veckor, insomnia ♥
det kommer aldrig finnas ord, bokstäver eller tecken som kan bevisa hur mycket jag
älskar och saknar dig, att växa upp är det värsta jag någonsin har gjort..
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?