Äventyr

 2013-11-12    13:16:01   av:paws
Var i Tokyo idag på min lediga dag! Dock bara en snabbis in där för jag bytte nästan direkt och åkte till Akihabara! Gick runt där och var besviken på utbudet, trodde det skulle vara större. Sedan for jag till Ikebukuro för att kolla där istället, gick lagom vilse och hittade bara en av butikerna jag ville till, besviken på mig själv och orkade inte mer där då att gå omkring som en yr höna!

For en sväng till Shibuya, gick lost igen och for till Shinjuku för att ta bussen hem, och nu är jag hemma i klubbrummet och tar det lugnt, ska snart sova så jag orkar upp imorn!
 
 
Akihabara!

Ridskoe från De Niro, ville ha dem alla men ca 2 500 svenska kronor.. De "vita" är egentligen ljusrosa och har någon swarovski liknande sten längst hela snörningen..

Vill ha den stora figurinen till vänster, men den kostar 7 140 Yen vilket är ungefär 476 :-
 
Inne i en merchandise butik, grejer exakt överallt, huller om buller till bra och hutlösa priser!

Sen tog jag inte så mycket mer bilder, var för upptagen med att gå vilse haha!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?