Hoooooockey.

 2012-01-02    23:10:12   av:paws
Sett lite på Supernatural ikväll, men nu blir det att gosa ner sig i sängen och se på hockey istället! På kanal 10 är det Finland mot Slovakien, vinnaren i den matcher avgör vem Sverige får möta i semifinalen imorn (hoppas på Finland bara för det skulle vara en episk match, men hejar lite mer på Slovakien ändå, för man vill ju inte se Finland i semin!) Då ska jag absolut sitta bänkad och kolla, tillsammans med lite popcorn och en skolbok som man måste läsa mellan perioderna.

Tror jag håller på att bli sjuk också, för göra det extra mysigt ikväll, har inte tid eller ork att bli sjuk nu tack, vill gärna vara frisk! (ser ni detta, bakterier!? Just det, gtfo.)

Får fortsätta kolla på Supernatural imorn eller på onsdag, beror på när jag hinner. Trodde det inte skulle vara så bra som det var, tji fick jag! Du hade rätt Goku, damn!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?