Seg dag..

 2011-12-20    10:04:26   av:paws
Runt halv 12 idag kommer Gudrun från Strömsholm för att kolla på Finkens sadel, jag tycker att den har blivit väldigt trång fram, och den ligger mer i framåtvikt, ifall den ligger fel så fixar dem sadeln direkt, och jag har den på torsdag igen :) tur att man iallafall har en dressyrsadel att rida i så länge!

Sen ska jag till skolan, börjar antagligen 13.15 eller 13.45.. Ingen är riktigt säker just nu, hoppas på den senare tiden så jag hinner fixa i stallet lite innan. Har en redovisning med 3 andra, sista lektionen på kursen, sen är det bara en tentamen nästa år. Imorn är det sista lektionen för iår, skööönt!

Hinner inte rida idag på dagen, så det får bli senarte, då skall det ridas ute i snön.


Mina tidigare sadlar jag hade till mina två ponnyer,
t.v Morris&Nolan, t.h Prestige
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?