Full rulle.

 2011-12-10    18:20:13   av:paws
Var i stallet tidigt idag och red ut med Lisa, riktigt trevligt och fint väder hade vi, det gillas! Det som ogillades var dock de hala och hårda vägarna, nu får snön komma igen, gärna en halvmeter eller så, då gillas det igen.

Sen runt 2 kom moster, hennes sambo och min mormor för att fira mig, varken vi eller dem har haft tid tidigare, så det fick bli lite sent, men bättre sent än aldrig. Fick en foundation från Clarins, 6 st små duschcréme som doftade underbart (olika frukter osv.), samt en anteckningsbok. Väldigt uppskattat! ♥ Har länge velat haft en bra foundation, och denna ger UV skydd, och återfuktar huden och håller i 15h och finns i väldigt ljusa toner, super! Samt så fick jag en liten compressed powder från Clinique också :)

Nu väntar jag på maten, och ska fortsätta att kolla på avatar också! Vad händer för er resten av helgen?


mitt golv är lite dammigt, det får ni leva med.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?