Scheisse

 2014-01-15    17:10:55   av:paws
Pinsamt dålig jag har varit på att updatera bloggen.. Skäms på mig..
Nu är det bara 11 dagar kvar. Holy hell, tiden har bara flugit iväg, vars tog den vägen? Känns som jag alltid varit här, tänker inte ens numer på att jag är i Japan och en sisådär 12 000 mil hemifrån, sjukt!

Dagsfräsch bild på hur fint väder vi hade idag! (inte så kallt heller!) Fuji-san gjorde besök på hiken också.

Mitt & Emmas välstädade rum (aldrig sett det så städat, förutom då jag precis flyttade in haha..)

Snöade mer för ett par dagar sedan, nu är det borta igen.

Jag & Emma gjorde purikura för ett par dagar sedan,

Results! (osminkade, dirr efter jobbet, sjukt söta brudar.)

Yakiniku med chefen! Favoriten.

Marshmallow bbq after, perfect finish.

 
Akihabara!

Nyårsparty i mittenstallet, tror det gick lite vilt till!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?