Fy skäms.

 2014-01-25    20:04:10   av:paws
Jag lovar att då jag kommer hem och har alla bilder + program så ska jag göra ordentliga inlägg med bilder från min resa! Samt utväderingar av ställen jag varit på och så vidare.

Stay tuned and so on! Har nu varit vaken i 23h, jobbat 11, och min buss går om en timma. Flyger avgår om ca 9h!
En lång resa väntar, men jag vet att i slutet så kommer det bli bra; det är ju ändå det jag strävar efter just nu.

Snart så, mitt älskade Svea Rike så är jag tillbaka, vänta inte allt för mycket! ♥
 
Yakiniku med det resterande folket som var här just nu, rolig kväll med mycket god mat. Kommer sakna detta något enormt!

(och dra på trissor, två inlägg på så kort tid, är jag sjuk?? Nä, lite övertaggad, supertrött och wth/random/die.)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?