This is Me.

 2011-09-19    17:05:47   av:paws
Så, då kanske man ska starta det första inlägget med att introducera sig?
Så.. Ohoy på er!

Jag är då Paulina som har denna blogg, mitt födelseår är -92 och jag är född sent på året, så därför är jag fortfarande 18 år. Största delen av mitt liv har jag ägnat åt sporter av alla möjliga slag, allt från handboll, fotboll, innebandy till gymnastik och balett. Den sporten som har följt med mig sedan jag föddes och som jag fortfarande håller på med och satsar helhjärtat på är ridning, men allt om hästar kommer upp på min andra blogg som jag delar med en kompis (http://hoppryttare.wordpress.com).

Så, vad kommer denna blogg handla om? Allt mellan himmel och jord, kläder, wishlist på saker jag vill ha, fotografier, dagliga händelser osv. Samt även cosplay! Jag bor hemma med min mamma & två katter, hästen har jag i ett stall en bit utanför staden.

Bloggen kanske inte kommer bli den mest intressanta, men jag hoppas att ni stannar ändå ♥

mvh. Paulina

j

 Lisa

Sjukt snygg som vanligt!

 2011-09-19    20:43:19     URL: http://cuwi.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?