Batmobile & Darth Vader

 2011-09-25    17:53:50   av:paws
Idag åkte jag och mami till Strömsholm för att käka lunch, påväg tillbaka skulle vi till City Gross och handla lite, men sen då vi kom dit insåg vi att vi inte kunde handla där, eftersom Erikslunds Gallerian nyss har öppnar så var det fullt med folk, tror det fanns max 20 platser kvar på parkeringen (dem har även då ett p-hus) och det var längst bort. Så jag går in på Media Markt istället bland annat för att köpa en ny datormus då min totalt brukar bala ur. (får typ ryck och då jag spelar kan den flyga lite som den vill, och ibland står själva muspekaren och har typ epilepsi.)

Så hade jag glömt bort att Batmobile skulle vara där, så jag vart lite fundersam då folk stod och tog kort på marken trodde jag.. Men då jag kom fram såg jag till min stora glädje batmobile! ♥ Jag är ett jättestort Batman fan och blir såklart överglad, dagen gjord.


(tack mobilkamera för kass kvalité.)

Sen inne på Media Markt gick jag omkring och kollade på spelen, så sa dem något i högtalarna jag inte riktigt lyssnade på, sen hör jag The Imperial March (http://www.youtube.com/watch?v=-bzWSJG93P8), och så ser jag några barn peka, så går jag in vid hyllorna bredvid, och då jag skulle gå därifrån höll de på att ge mig en hjärtattack, 4 personer, en utklädd till Darth Vader, och tre Storm Troopers kom rakt mot mig. Gissa vem som dog och vart helt förvirrad?


(Darth Vader himself.)

Det var typ bara jag, småbarn och småbarnsföräldrar som stod runt dem och fotograferade, hahaha. Kände mig som en inkräktare, väldigt out of place.. Men glad chey? Ja, som fan! Tjejen i kassan som jag betalade hos frågade ifall dem bakom var med i min familj, då sa jag nej. Hon frågade hur gammal jag var eftersom jag köpt ett spel som var 18+, svarade 19, och hon ville inte ens se mitt leg.. Så woho!

Ikväll ska jag städa mitt rum och vara allmänt glad, har ju sett batmobile!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?