Varför..

 2011-12-15    21:35:39   av:paws
arför är så många egoistiska idioter? Visst, jag kan förstå ifall man vill vara för sig själv ibland, vara med någon annan eller sin käresta. Men måste man aldrig ta kontakten då, måste man hela tiden låta den andre försöka fixa något, och sedan blir det ändåså aldrig av?
Måste man vara så idiotisk att man sviker folk då dem behöver en som mest? Är folk så egenkära att dem inte kan tänka på någon annan än en själv?

Varför lovar folk så mycket, men kan inte ens hålla hälften av vad dem lovat?

Jag känner mig så ensam i staden, alla mina bästa vänner har flyttat, eller aldrig har bott här. Det finns i princip ingen i staden jag kan bara stå utanför dörren med en film eller något i handen utan att få konstiga miner och ett "nej, inte idag." Vad hände med generationerna? Jag kom ihåg då man var liten, ringde och var över på en sekund, eller då man var ute och gick, och bara drog till en kompis, ringde på och flinade då dem öppnade, och man gjorde något?
Idag är folk så jävla upptagna med sig själva eller att vara lata så det går inte längre..

Jag är så besviken på folk att jag blir ledsen, men som sagt, finns det ingen jag kan luta mig mot i denna jävla stad längre, sakta men säkert bryts man ner. Inte konstigt att man blir en eremit och inte vill umgås med någon eller något längre. Man känner sig så ensam hela tiden..
"skaffa ny vänner."
skaffa ett liv istället, ta tummen ur röven och inse att vi en gång var vänner..

Ni andra som orkat med mig, jag vill tacka er för allt, utan er hade det inte varit jag, det finns inte ord som kan förklara hur tacksam jag är.. Även om alla inte finns med på bild, så borde ni veta vilka ni är..
jag vet att många av bilderna är waaaaaay out-of-date, men avskyr man kameran så gör man.. Jag vill ha nya bilder med er, och jag ska försöka att inte springa iväg från kameran ♥













 CHELLE

ILY BOSS, the one and only Boss :D <3

Saknar tiden vi alla umgicks på UC :[

 2011-12-15    23:43:43
 Emelie

Du anar inte hur mycket jag saknar dig, att ha någon man kan snacka om alla goa (och dåliga) tider med. Vi har ju alltid så kul ihop, men jag vill att du ska veta att du är alltid välkommen hos mig. Du kan alltid komma impulsivt till mig och fråga om du kan komma samma dag. För du är den enda vännen från Västerås som jag värdesätter och vill ha kvar till varje pris! Många kramar till den bästa Paulina i världen! Och du kan ju alltid flytta till Örebro istället tihi och joina mig haha (a).

 2011-12-16    15:52:25
 Paulina

Chelle; ILY2 Chelleeee <33

Ja, och Boss 42 loven vi hade tillsammans.. Jag saknar det med ):



Emelie; Jag saknar dig en massa, ibland då jag ska ner på stan, eller vill spela TV spel med någon så tänker jag alltid "jag ska nog sms'a Emeli..." Och så kommer jag ihåg att du inte bor här längre ;__; vi ska ses på jullovet, sen nästa år ska jag ta tummen ur röven och hälsa på dig oftare! ♥ ilu

 2011-12-16    23:53:16     URL: http://paws.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?