sdfghj

 2011-12-23    15:20:42   av:paws
Som rubriken lyder, ungefär så känner jag mig just nu..

Red ut med Anne i morse, var i stallet innan 8 och red ut runt halv 9/9. Jag som knappt sovit inatt var först lika exhalterad som en skolungdom på en skolmorgon, dvs inte alls först. Men då jag väl sett min lilla Fink i stallet så blir man alltid lika glad!

Vi red ut och klättrade lite, och gick över stockar i skogen. Lilla Finken som är så söt då han tycker Tiffa går för fort i backarna och då han ledsnar, så börjar han galoppera istället för skritta. Han galopperar inte frammåt, utan uppåt, så han kommer knappt någon vart, men han ger sig då man ber honom som tur var!
Han fick gå först uppför backen en gång, stackarn fick en hjärtattack då en hare sprang precis bredvid honom, men han tog bara ett galoppsprång fram, sen var det bra! Tiffa var lite laddad och skuttade till då jag klappade Finken och då han snubblade till lite, annars gick det fenomenalt!

Nu ska jag slå in julklappar och städa rummet, ska bara vakna till lite först.. Råkade somna då jag kom hem, hahaha, klantigt!


Ja tack, jag tar gärna lite mer snö!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?