Idol.

 2011-12-29    03:09:36   av:paws
Någon jag länge sett upp till, som är en idol till mig, är John Whitaker. Han har alltid varit ett föredöme för mig, han rider bra, med mjuka, fina hjälper och en bra inställning. Fastän jag har prövat på många olika sporter, har jag aldrig riktigt haft en idol inom någon annan sport. Visst tycker jag att Roffe, Brink & Meredith är bra ryttare, men ingen av dem ser jag upp lika mycket som jag sett upp till John. Sedan jag var ung har jag velat bli lika bra som honom.
Han och Milton var det perfekta drömekipaget, jag är nog inte den enda som kan erkänna det.
John är nog den personen jag skulle vilja träffa mest, och skulle mer än gärna vilja träna för, om det så bara var en gång.




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?